Svjetski je dan parfema, koji je vaš omiljeni? Azra zna koji parfemi su apsolutni hit ovog proljeća!  

0
155

Brojnim istraživanjima dokazano je da su mirisi ono što najduže pamtimo. Miris nas može odvesti na putovanje kroz uspomene i emotivna iskustva. Takođe, miris parfema može otkriti vašu osobnost i naglasiti vaše jedinstvene karakteristike a može biti i vaš tajni saveznik u osvajanju svijeta. Iako je u potpunosti nevidljiv, na osobu može ostaviti veći utisak od bilo čega drugoga što imamo na sebi, a za parfeme se obično veže misterioznost, suptilnost, znatiželja da saznamo šta se krije iza tog vela opojnog mirisa.

Parfem je poput osobnog pečata koji vas čini prepoznatljivim i jedinstvenim, ono što upotpunjuje i završava svaki stil, a Azra zna koji parfemi će biti apsolutni hit ovoga proljeća!

Armani – “My Way Nacre” – Idealan za dame koje vole cvjetne mirise. Ovaj fantastični parfem spaja mirisne note bergamota i cvijeta narandže sa opojnim jasminom čime se dobija bezvremenska kombinacija koju griju tople note vanile, kedra i bijelog mošusa.

Viktor&Rolf – “Flowerbomb Ruby Orchid” – Idealan za dame koje vole cvijetno-voćne mirise.  Ova “cvjetna bomba” ja zapravo koktel mirisnih nota breskve, vanile i orhideje koji će se satima zadržati na vašoj koži nakon nanošenja.

Marc Jacobs – “Daisy Spring” – Ovaj svježi parfem je zapravo, proljeće u bočici – kombinacija zelenog kardamoma, pupoljaka ruže i ružinog  drveta.

Michael Kors – “Gorgeous!” – Ovaj cvjetni drveni mošusni miris za žene predstavljen je 2021. godine. Gornje note su Ružičasti biber i Mandarina; srednje note su Tuberoza, Duvan, Cvijet narandže, jasmin Sambac i Ylang-Ylang; bazne note su Drvo Guaiac, Mahune Tonke, Kedar, Cashmeran, Benzoin, Jelenja koža i Stiraks. Krajnji rezultat? Fantastično mirisno izdanje koje slavi ženu i njeno sampouzdanje.

Dolce & Gabbana – “Shine” – Spoj mirisnih nota manga, jasmina i grejpa, D&G Shine je lagan, svjež i istinski zanimljiv proljetni parfem koji odgovara svim prilikama. Lagan, ali dugotrajan,  preporučuje se samo za dnevne varijante.

Mugler – “Angel Nova” – Za dame koje vole cvjetne mirise upakovane u nesvakidašnje bočice. Ovaj parfem je zapravo moćna, mirisna ruža dodatno obogaćena mirisnim notama maline i bergamota, a što ovaj parfem čini odličnom opcijom za sve prilike tokom proljetne sezone.

Parfums de Marly – “Delina La Rosée” – Nježna mješavina ličija, kruške, božura i drvenih akorda, a koje je veoma lijepo zaokružila mirisna harmonija turske ruže. Postojan je i dugotrajan pa će vam samo jedno nanošenje biti dovoljno da satima nakon nanošenja osjetite neprikosnoveno svjež i prijatan miris.

Tom Ford – “Rose de Chine” – Osmišljen za uživanje pri svakom udisaju, Rose De Chine kontrastira note kineskog zlatnog božura s izvrsnom destilacijom “ruže na ruži”, pobuđuje živopisno cvjetanje dok Absolut cistusa i mirte oslobađaju provokativnu, zadimljenu senzualnost.

Tory Burch – “Tory Burch” – za one koji prosto ne mogu da odole citrusnim notama, ovo je idealan proljetni parfem.  

Cartier – “Déclaration Haute Fraîcheur” – obzirom da Cartier uglavnom povezujemo sa nakitom, za njihov novi parfem možemo reći da je dragulj među parfemima, a pravi je izbor za dame koje vole mirisne note citrusa. Veoma svjež i privlačan, idealan je za svaki proljetni dan.

Jedan od komplimenata koji svi vole dobiti je da fino mirišu, ali neki parfemi kao da ne traju dugo, iako su prefini, miris se ne osjeti ni sat vremena. Nekada je stvar u tome da nam se samo čini jer se naš nos već naviknuo na taj miris i zato ga ne osjetimo, iako ga drugi osjete. Nekada je ipak do parfema a  može biti do načina na koji ga nanosimo.

Skuplji ili jeftiniji parfem, nije bitno, svaki će se osjetiti duže uz ovih nekoliko trikova:

– Nanesi ga na tačke na tijelu gdje ti se najviše osjeti puls. To su zapešća, lakat, iza uha, vrat, dio na prsima gdje ti je srce ili iza koljena.

– Nemoj trljati zapešća ili bilo koji drugi dio tijela gdje si stavila parfem, jer će to samo doprinijeti da miris brže ishlapi. Kada ga naneseš na neko mjesto, pusti da se tu osuši i ne trljaj.

– Nanesi parfem odmah nakon tuširanja, dok je koža još topla jer to pomaže da se parfem duže osjeti.

Najbolje je istuširati se, namazati losionom i onda staviti parfem.

– Nanesi parfem na odjeću, tako će se duže osjetiti.

– Kupi parfem, a ne toaletnu vodicu. Parfemske vodice (EDP)  imaju veću koncentraciju mirisnih ulja, zbog čega su jači i dulje se osjete, dok toaletne vodice (EDT) će se ipak kraće osjetiti, koliko god bili kvalitetni.

Možda niste znali o parfemima

Danas su parfemi gotovo svima dostupni, a zanimljivo je da je prvi spravljač parfema u istoriji Taputi – osoba čije je ime zapisano na kamenoj ploči u drugom milenijumu prije nove ere u Mesopotamiji.

Najstarija otkrivena parfimerija nalazila se na Kipru, a datira iz Bronzanog doba (od 2200. do 750/700. godine pre nove ere). Ta parfimerija se prostirala na površini od čak 4.000 kvadratnih metara, što znači da je proizvodnja i prodaja parfema već tada bila unosan posao.

Prvi parfem se pio! Da, dobro ste pročitali, prvi “pravi” parfem bio je Mađarska vodica. Nastao je u 14. stoljeću, a navodno se koristio i iznutra i izvana. U njegovu je sastavu bio alkohol, a vjerovalo se da će najbolje djelovati i da će pustiti sve svoje arome ako se nanese na kožu i ako se – proguta.

Nos parfemista procijenjen na milion dolara! Svaki dobar parfemist poznat je po svom njuhu. Kada se neka osoba upusti u parfemistiku, jedan od početnih testova koji treba ispuniti je poprilično impresivan. Osobi se, naime, da mirisna tekućina s više od 200 mirisnih sastojaka od kojih treba pogoditi i točno imenovati baš svaki od njih. Da je to zanimanje zbilja mješavina znanosti i umjetnosti i da se itekako isplati, pokazuje Jean Charles. Riječ je o parfemistu koji je svoj nos osigurao na milion dolara! Još zanimljivije u vezi Jeana Charlesa je da je pred kraj života izgubio njuh, baš kao što je Beethoven izgubio sluh. Uprkos tome, kreirao je remekdjelo poput Miss Dior parfema.

Najskuplji parfem na svijetu košta million dolara! Riječ je o parfemu DKNY Golden Delicious, a da bi se napunila i kreirala samo jedna bočica ovog parfema potrebno je više od 1500 sati rada. Dok su se u bočici savršeno sjedinile mirisne note jabuke, bijelog muškata, sandalovine i drugih aroma, izvana su se savršeno sjedinili zlato i drago kamenje. Bočica DKNY Golden Delicious parfema obložena je s 2909 dragih kamenčića poput različitih oblika i vrsta dijamanata, safira, rubina i turmalina, a prodata je 2011. godine za milion dolara !

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime